Analýza kľúčových slov
Analýza kľúčových slov by mala byť prvým krokom každej optimalizácie pre vyhľadávače (SEO), pretože odhaľuje, aké frázy (a do akej miery) užívatelia pri vyhľadávaní na internete zadávajú do fulltextových vyhľadávačov. Bez vykonania komplexnej analýzy kľúčových slov bude optimalizácia pre vyhľadávače výrazne menej efektívna. Ak máte aj vy záujem o hĺbkovú analýzu kľúčových slov, neváhajte sa nás obrátiť.
Výsledky analýzy kľúčových slov sa používajú nie len na určenie fráz, ktoré by mali byť predmetom optimalizácie, ale aj na vytvorenie štruktúry a obsahovej stránky webu, ako aj zistenie trhového potenciálu.
Prostredníctvom analýzy kľúčových slov zistíte:
Na vytvorenie analýzy kľúčových slov využívame kombináciu viacerých zdrojov a nástrojov, aby sme mali istotu, že je komplexná a odhaľuje celý potenciál trhu.
Pri analýze kľúčových slov sa okrem najvyhľadávanejších slov zameriavame aj na tzv. longtail kľúčové slová (frázy zložené s viacerých slov), ktoré zvyknú byť menej konkurenčné a predstavujú atraktívnu cestu k dosiahnutiu popredných pozícií a vyššej návštevnosti webovej stránky v kratšom časovom období.
0
0
0
Mám záujem o analýzu kľúčových slov
Cena analýzy kľúčových slov je stanovená na základe počtu kategórií na webovej stránke, prvotnej analýzy (počtu slov z hlavného analytického nástroja) a odhadovaného času stráveného analýzou kľúčových slov.